قیمت شیر پدالی

/ / بلاگ
قیمت شیر پدالی

قیمت شیر پدالی مانند کالا های دیگر تابع چند فاکتور مختلف و تحت تاثیر عوامل متعدد قرار میگیرد که در ذیل این مطلب به اهم آنها اشاره و نیز اطلاعاتی در اختیار شما گذاشته خواهد شد که به هنگام خرید شیر پدالی آب در جهت تهیه یک محصول با کیفیت به شما کمک خواهد کرد.

متریال و مواد اولیه ساخت شیر آب پدالی

در ساخت یک شیر پدالی آب میتوان از متریال مختلف مانند پلاستیک ، مواد پلیمری ، آهن ، آلومینیوم ، سرب ، و فلز برنج استفاده نمود. توجه داشته باشید که استاندارد شیر آلات در دنیا استفاده از فلز برنج با استاندارد MS58 میباشد که خواصی مانند زنگ نزدن، مقاومت بالا و بهداشتی بودن و مقاوم در برابر میکروبها و آلودگی ها را دارد. در مقابل متریال هایی با قیمت ارزانتر در بازار وجود دارد که در بالا به آنها اشاره شد و معایبی مانند زنگ زدگی ، پوسیده شدن ، سمی بودن و مقاومت پایین و در نهایت طول عمر کوتاهتری دارند. بنابر این پیشنهاد میگردد در صورت تصمیم برای خرید شیر آب پدالی اقدام به خرید برندی نمائید که صد درصد از فلز برنج ساخته شده باشد.

 توجه به مزایای فنی و طراحی در ساخت شیر پدالی آب

نوع طراحی شیر پدالی از 2 جهت میتواند مورد بررسی قرار گیرد:

الف: از نظر فنی یک شیر پدالی باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند از تداخل جریان آب سرد و گرم جلوگیری نماید؛ در غیر این صورت هر جریانی که قدرت و فشار بیشتری داشته باشد وارد جریان مخلف شده و سیستم جریان آب در تاسیسات یک ساختمان را با مشکل مواجه میکند. برای  مثال شما شیر آب گرم را باز میکنید آب سرد می آید و بر عکس وتازمان تخلیه جریان مخالف وارد شده به لوله این مشکل ادامه خواهد داشت .

ب: همچنین یک شیر آب پدالی باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند جلوی ضربه ناگهانی قطع آب را بگیرد ( ضربه قوچ ) و این امکان را داشته باشد که آب را به مرور از کمترین مقدار با فشار بیشتر پدال به بالا ترین مقدار خروجی تنظیم شده برساند.

 زیبایی و سهولت استفاده

یک شیر پدالی آب باید جهت سهولت استفاده مصرف کننده در طراحی خود مواردی نظیر ایمنی ، پا گیر نبودن پدال ( ترجیحا پدال قابل اعطاف و فنری باشد) و عدم نیاز به آموزش جهت استفاده را داشته باشد و در طراحی آن از قطعات پیچیده استفاده نشده باشد تا در آینده هزینه های نگهداری بالا برای مصرف کننده نداشته باشد .

 برند ، سابقه تولید و خدمات پس از فروش

مثل بقیه کالاها برند شیر پدالی آب و سابقه تولید کننده ونیز نحوه پاسخگویی ، تامین قطعات و گارانتی معتبر نیز از موارد اصلی تعیین قیمت شیر پدالی میباشد.

در پایان شما میتوانید با تماس با شماره های درج شده در همین سایت از قیمت شیر پدالی معین مطلع شوید .